Τρόποι Αποστολής

ΕΛΛΑΔΑ

Οι αποστολές εντός Ελλάδος πραγματοποιούνται με τις εταιρείες Μεταφορικής και ELTA Courier.

Ο χρόνος παράδοσης είναι 4-10 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα την περιοχή σας.

ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ (ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ)

Τα έξοδα αποστολής για αγορές εντός Αιγίου είναι δωρεάν

Τα έξοδα αποστολής για αγορές εκτός Αιγίου:

  • 2,5€ για πακέτα < 2kg (+1,80€ με αντικαταβολή)
  • 2,5€ (+0,90€/kg) για πακετα >2kg (+1,80€ με αντικαταβολή. Δηλαδη για πακέτα μεγαλυτερα των 2 κιλών η τιμή αυξάνεται 0,9€/κιλό)

Ισχύει Δωρεάν Αποστολή για αγορές ανω των 300€ του κατασκευαστή Nobel  εντός Αθήνας (Κατοπιν συνεννόησης με το κατάστημα τηλ: +30 26910 22059 ).

Οι αποστολές μικρού όγκου πραγματοποιούνται με την ΕΛΤΑ Courier.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ (ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ)

Για προϊόντα μεγάλου ογκομετρικού βάρους, ενδεχομένως να  υπάρχει επιπλέον χρέωση μεταφορικών κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα (τηλ: +30 26910 22059 )

Οι αποστολές μεγάλου όγκου πραγματοποιούνται με την Αχαϊκή Μεταφορική

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Σε κάθε περίπτωση κωλύματος παράδοσης της αποστολής σας, η Courier θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συνεννοήσεις.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με τον όρο Διαθεσιμότητα εννοούμε το χρόνο που θα μεσολαβήσει από την αποστολή της παραγγελίας σας έως την ώρα που η παραγγελία σας θα παραληφθεί.

Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας αν κάποια είδη από την παραγγελία σας δεν είναι διαθέσιμα.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ

Η εταιρία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φροντίζει για την ενημέρωσή σας.

ΔΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ

Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής).

Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος ώστε να μας γνωστοποιήσει εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι. Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:

Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.

Άλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.